Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

"Παγκόσμιος χωριάτης" και αθεράπευτος Κισσαμίτης...

Δεν θα μπορούσα να ξεφύγω από όλες τις εκφάνσεις των social media τελικά.. Το ιστολόγιο αυτό δεν φιλοδοξεί τίποτε παραπάνω από το να αποτελέσει ένα γόνιμο πεδίο διαλόγου, προβληματισμού, ακόμη και αντιπαράθεσης, πάντα όμως με ευπρέπεια και επιχειρήματα. Με αναρτήσεις που θα γίνονται κατά κανόνα τις...μικρές ώρες (ένεκα επαγγελματικών, δημοτικών και οικογενειακών υποχρεώσεων), διατηρώ αλώβητο τόσο το δικαίωμα της προσωπικής μου άποψης όσο και αυτό της αντίθετης σας γνώμης. Ούτε δημοσιογράφος είμαι (ο κανόνας είναι ότι η δημιουργία ιστολογίου δημιουργεί αυτομάτως στον κάτοχο του και ιδεατικές πομφόλυγες μετατροπής σε opinion leader ή ελληνιστί διαμορφωτή κοινής γνώμης και επιθυμώ να αποτελέσω την εξαίρεση) ούτε πολιτικός αναλυτής (είναι τόσο πολλοί, άλλωστε, που δεν χωράνε άλλοι...). Μάλλον διαδικτυακή ενδοσκόπηση θα επιχειρήσω να κάνω και να μοιραστώ σκέψεις και άξονες ιδεολογίας. Τελικά, μάλλον το ιστολόγιο αυτό πιστοποιεί ότι είμαι ένας ακόμη κάτοικος του "παγκόσμιου πλανητικού χωριού" του Marshall McLuhan (http://en.wikipedia.org/wiki/Marshall_McLuhan), ενός κορυφαίου μεταπολεμικού στοχαστή, και απλά κάνω χρήση της τεχνολογίας για την θεμελίωση ενός διαλόγου άμεσου και "ζωντανού".
"Τι μας λες για τον McLuhan;", θα αντιτάξει κάποιος. Οφείλω να ομολογήσω ότι οι ιδεολογικές μου καταβολές (μετά από πολυετείς αναζητήσεις) δεν είναι καθόλου κρυφές. Είμαι μάλλον ένας από τους ελάχιστους Έλληνες που ασπάζονται ακόμη τις απόψεις του Καναδού αυτού φιλόσοφου, κυρίως όμως την πολιτική πλατφόρμα του μεγαλύτερου διανοητή του 20ου αιώνα, κατά την ταπεινή μου άποψη, ήτοι του Francis Fukuyama (http://en.wikipedia.org/wiki/Francis_Fukuyama, Το Τέλος της Ιστορίας και ο Τελευταίος Άνθρωπος, Εμπιστοσύνη κ.α.) και αισθάνομαι υπερήφανος γι' αυτό. Α, και που και που θα αναφερόμαστε και σε νομικά θέματα (επαγγελματική διαστροφή, γαρ...), ζητήματα μαχόμενης δικηγορίας και Δικαιοσύνης εν γένει. Αυτά για αρχή...
Χ.Ι.Π.
Υ.Γ.1: Έχω μία έμφυτη, ενίοτε και παρεξηγήσιμη, μανία (υστερία, το αποκαλούν άλλοι..) με την ελληνική γλώσσα και την ορθογραφία μας. Χρησιμοποιώ μεν την δημοτική συμμορφούμενος στις κοινωνικές επιταγές, όμως στα προσωπικά μου κείμενα με ελκύει η γλώσσα του Παπαδιαμάντη και το πολυτονικό σύστημα και συγχωρέστε τόσο γι' αυτό όσο και για την εμμονή μου σε σχολιασμό ανορθόγραφων και ασύντακτων αναρτήσεων που θα διαπιστώνω...
Υ.Γ.2: Περήφανος Κρητικός, κυρίως όμως αθεράπευτος Κισσαμίτης. Ο τόπος της καταγωγής  μου θα αποτελεί, υποπτεύομαι ακόμη και ασυνείδητα, βασικό γνώμονα του ιστολογίου αυτού. Συγχωρέστε με, αλλά αυτός είμαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου